zondag, oktober 31

Dag 20 Shopping, bootje varen en Fantasia Minigolf

Na gisteren in de Florida Mall te hebben gewinkeld toch nog steeds op zoek naar een paar leuke dingen voor mijzelf.Tim heeft bijna al zijn kleding bij elkaar.John had eigenlijk niet veel nodig maar heeft de meeste tassen verzameld en ik … ben te selectief denk ik want dit jaar heb ik niet zo heel veel leuke dingen gevonden.Buiten mijn 7 (!) GAP spijkerbroeken om dan :0)

John & Tim wilden echt niet nog een paar uur in een winkelcentrum slenteren dus werd ik richting WDW uit de auto gegooid  bij een groete outlet waarnaa de mannen net als vorig jaar gingen Searacen (varen met kleine gemotoriseerde bootjes) op de lagune voor The Magic Kingdom.
 Goede deal. Met mijn nieuwe grote Disney shopping bag op mijn schouders, creditcard en  losse $ op zak was ik er klaar voor.Heerlijk rustig was het er (zou dit zijn omdat het nog maar net open was of omdat ze wisten dat ik eraan kwam).

Best fijn zonder een zoon die om de 5 minuten roept … zijn we al klaar ? Gaan we naar huis ?  Ik wil zwemmen !  Waar is Mickey?  Nu kon  ik ongestoord passen en de rekken nalopen.Toch moet ik zeggen dat ik niet echt veel leuks zag in de winkels waar ik normaal altijd met tassen vol naar buiten kom.
Maar heb een nieuw winkeltje ontdekt met  aparte kleding ... Papaya. Zelf nog nooit van gehoord. Geen idee of het een groot merk is. Interesseert me eigenlijk ook niet zo heel veel.Heb er een leuk shirt en vest en binnenjasje kunnen scoren (Jeehoe, dat geeft een gelukzalig shopping gevoel.)

Alle winkeltjes gezien en de mannen waren er om stip 14:30 uur weer om me op te halen.Eerst nog even snel een hapje gaan eten bij Logan’s Roadhouse (pinda's gooien) en op naar Mickey.Helaas hadden de mannen nog een verrassing in de hoge hoed.Het plan was om naar Fantasia Golf te gaan.
Ik had toch zo gehoopt dat ze dat al gedaan zouden hebben (wat heb ik een hekel aan dit nutteloze spelletje) maar Tim wilde Mama erbij hebben.Ok, ik offer mezelf wel  op maar wil absoluut niet meedoen.Gelukkig was dit na een uurtje klaar en zijn we van daaruit naar de Studios gegaan waar vanavond Fantasmic zal zijn en die willen we wel zien. De kapitein van het bootje vertelde dat de eerste show om half negen was en de tweede om half tien.
Prima ... dan konden we eerst nog wat leuke dingen doen in het park.We kwamen er al snel achter dat het park uitpuilde.Sorry,  wij zijn laagseizoengangers en dit dus totaal niet gewend.

Mensen stonden al in de rij voor de show tot het einde van Hollywood Boulevard (het lichtje ging bij ons nog steeds niet branden).

We hebben dus eerst maar een lekkere Weezy Breezy Freezy gehaald.Kun je kopen tegenover Toy Story Mania in de huifkar.Heel erg fris en lekker met dit warme weer.Daarna de Little Mermaid show gekeken en nog inkopen gedaan(voor de man met de baard).Vervolgens wilde we naar Fantasmic lopen om in de rij te gaan staan. Onderweg stond er al  Castmembers te roepen dat de eerste  show vol was !!#@#%*!  Bleken de showtijden dus totaal anders te zijn dan dat wij het hadden gehoord.Stom, stom,  ook niet op een schema gekeken. Tijd om dan maar lekker naar huis te gaan want het park bleef vol en druk en we hadden er eigenlijk alles gedaan wat we wilden doen.Fantasmic bewaren we voor de volgende keer ...

We zijn teruggelopen naar de golfbaan waar onze auto stond. Goed te doen deze wandeling langs de Swan & Dolphin en het kost je maar 20 minuten.

Toen we thuis waren de tv voor de verandering eens een keer aangezet (anders hebben we deze helemaal niet gebruikt) .Maar hoe graag we ook die nieuwe series willen zien ... onze luikjes blijven maar niet openstaan dus ...tot morgen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten